STOP!

2015. február 19., csütörtök
A Pofátlan Ember vs. Giccs Persona:

Nos, bizonyára sokszor lehet ilyen elzüllött állatokat látni ezen a kis bolygón.  Mi az, hogy bizonyára? Pardon! Biztos, hogy mindenki legalább találkozott vagy kettővel az életében.. Sajnos engem sem kerülnek el pedig már bepróbálkoztam a rovarirtó szerrel is, amik kifejezetten csótányok ellen való.. Hát a büdös dögök nem még jobban rámozdulnak az emberre? Na szóval én, mint szerény Professzor Giccs Persona megkíséreltem feltárni ezeket az egyedeket.
Ezeknek a Homo sapiens sapienseknek rendkívül nagy önbizalmuk van. Hogy hogyan nyerik? Talán, mint a Sims játékokban a tükör előtt dumálnak, mint valami félnótás. E lények bármikor, bármibe, s bárkibe képesek belekötni, sőt még az illető teljes megsemmisítése után szívességet mernek kérni..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------NASI_SZÜNET----------------------------------------------------------
Elmentem nyaralni.STOP -----------------------------Majd jövök.STOP-------------------------------------------------------------------------------
Folytatom.STOP----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A kedves emberek még segítenek is nekik, a kevésbé kedvesek pedig elküldik őket egy melegebb éghajlatú földalatti városba..

„Domináns” Egyed és a Giccs Persona:

Ezen egyedek akkor érzik önmagukat jól ,ha valakit szívathatnak.Ráadásul csak csapatban mernek "támadni".... Valószínűleg már a génjeikbe beleépült a tökéletes csordaszellem aminek élén persze ők állhatnak. Mert ,hogy ezek a sziklaagyúak még véletlenül se kullogjanak a második sorban. Igen.Tehát ezek a valamik azt szeretik nézni hogyan szenved a másik még alá is tesznek nehogy véletlenül legyen egy jó napja az épp három méterre levő szerencsétlennek.Vagyis tulajdonképpen ,hogy pontosabban kifejezzem magam, ezek az ember fajták tesznek tönkre mindent maguk körül.Ha pedig visszamersz szólni neki akkor pedig behúzza ám a fülét farkát remélve ,hogy a csorda majd megvédi.Vagy éppenséggel ugyanúgy reagál mert tudja ,hogy a csorda úgy is megvédi. És ,hogy is van? Azok a bugyuták meg is védik mert nyalni kell a dominánsnak ,hogy sulimacák legyünk vagy egy nagymenő. Hát őszintén megmondom nektek gyerekek... Remélem ezeknek jó fostos a nyelvük utána. 
Erre a karakterfajtákra még később visszatérek de most jöjjön egy sokkal érdekesebb és ambiciózusabb téma...Taratatattatttttttaaaaaaaaa!!!!!!!!



Giccs Persona és a füves cigi:

- Kérsz cigit?- ránézek és nyugodtan válaszolok.
- Köszi, nem élek a lehetőséggel. - Az előbbi kérdező átnyújtja, a többi haverjának a cigit én pedig némán nézem őket.
- Szívtál már füves cigit?
- Ki? Én? Ugyan…- mondtam a többi monológ már belül játszódott le. -.. Kipróbáltam már a szerintetek átlagos cigit és valahogy nem igazán jött be. Egy füves cigi, alig ha változtatna e tényen. De vízipipázni, ha hívnak, elmegyek... –Mire ledaráltam a fejemben ezt a mondatot arra lettem figyelmes, hogy mindenki bámul rám, mint borjú az új kapura.
- Nem szívtál még füves cigit?- kérdezik tőlem olyan hangnemben, ami azt sugallja, hogy valami Isten káromlót követtem el. Az illető egyén kifújja a cigi füstöt, látszólag kezd betépni és az én életfilozófiámat kezdi el boncolgatni.
- Te hozzám képest kislány vagy. –meghökkenve hallom e mondatot kérdően tekintek rá hisz egy idősek vagyunk. – Hogy nem próbáltad még ki a füves cigit? – teszi fel sokkal inkább magának ezt a nagy rejtélyt. Viszont én az előbb feltett kérdésen kezdek el merengeni. Ezt most azért mondta, mert nem élek a füves cigivel? Nem értem ezt a fajtagondolkodást. Hogy ha kimaradt ez az életemből az olyan mintha nem is éltem volna? Buta egy gondolkodás. Hát nem az a normális, hogy saját magunk döntjük, el mi legyen az életünkkel?  Szerintem igen. Az én döntésem volt, hogy soha nem fogok füves cigit szívni és lám sikerült betartanom, mert: 1.,Egyszerűen nem vonz ez a csontig lerágott világ…
2.,Szarom én le ,hogy mit vár el tőlem az elfajzott társadalom!    ..!..
3.,Haaaa néééézd van élet a füves cigin is túl merthogy ,még én is ÉLEK!Azta!!! Tudok mit kezdeni az életemmel...

Előző oldal...                                                                                                       Folytatása következik...

Írta,
Giccs Persona

Lektorálta,
Alice Walker

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Menu