No stressz!

2014. szeptember 25., csütörtök

Yarr!Szárazföldi motkányok!^^

Amikor csak fognád a fejét és addig vernéd a falba mikor már megérti ,hogy nem olyan egyszerű mint aminek kinéz... Na akkor kell mély levegőt venni gondolatban vagy akár kiabálva és elküldeni egy melegebb éghajlatra majd utána tenni a dolgodat tiszta fejjel. Na sikerült? Az első fázis gondolom igen. De a másikkal ,...nos azzal gondok vannak.(Nálam.Én az első fázisnál szoktam leragadni.)
Szóval tegyük fel ,hogy a hét vége felé kezdesz elfáradni mert egész eddig hajtás volt plusz egy másik ember helyett is végezned kell a dolgokat, aztán közlik veled ,hogy egy szar vagy. Ja bocs ,hogy emberből vagyok.Kérem szépen bekaphatja mindenki a nemlétező monyomat és jól el lehet nyalakodni rajta mint a nyalókán vagy a fagylalton. :D Itt ígérem meg helyben többet nem érdekel semmi és senki csak az én dolgom.Ja, és a legeslegfontosabb nem fogok többet stresszelni!!!

Senki se stresszeljen! Nem éri meg! Csak saját magatokat tartjátok vissza ezzel. Ha valaki visszaránt, visszahúz tehát mindenhova visz csak előre nem ,azt hagyjátok ott a saját szintjén.(Rendszerint ezek amúgy is boldogok és nem akarnak tovább fejlődni..)Ezek szerint neki nem megy több, de ugyebár azt nem jelenti ,hogy nektek nem e menne jobban. Úgy kell csinálnod ,hogy neked jó legyen.Manapság már mindenki énközpontú. Igazából a szerény és jóindulatú embereknek befuccsolt már.Igaz ezt állítom ugyanakkor van bennem némi remény ,hogy talán még találkozok jó lelkű egyénekkel. Bár egyenlőre ki kell békülnöm a tükörképemmel... ( :D Vicc... :D )
Mai napi tanulság?
-Stressz?-- Kéééérem hagyjuk csak a parasztokra. Engem többet nem érdekel. *Nagy közönséget képzel és teszi előttük magát.Érezteti ,hogy felsőbbrendű.*
-Ne nézzek annyit tükörbe. -- * Jaj a smiiiiinkem és hajaaaaam...-nyervogós hangon.* (Ez a rész nem komoly. ;D )
-Csak tényleg azokkal törődj akik meg is érdemlik!!!-- * Te tudod kik lehetnek azok? Én tudom.^^*


"Három kategóriába sorolom az embereket:
Van, akiben bízok,
Van, akiben bíztam,
És van akiről az első pillanattól kezdve tudom, hogy;
Gyökér."


Üdv,
Alice


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Menu